ons kantoor

Huijzer Advocaten
Gevestigd in het hart van Papendrecht

Wij staan letterlijk en figuurlijk middenin de samenleving en weten door het benutten van meerdere invalshoeken vaak een praktische oplossing te bereiken voor uw probleem. Ziet u door de bomen het bos niet meer en heeft u het gevoel in een doolhof beland te zijn? Wij zorgen ervoor, samen met u, dat u niet stil blijft staan, maar weer vooruit kunt. 

Ons team

Het team van Huijzer Advocaten bestaat uit zeven enthousiaste medewerkers. Zij denken niet in onmogelijkheden, maar in mogelijkheden. De basis is niet het probleem, maar de oplossing!

Meer lezen

Mark Huijzer

Advocaat

Mark is een gedreven specialist op het
gebied van ondernemingsrecht en insolventierecht.

Elise Heijkoop

Advocaat

Elise richt zich op de algemene civiele rechtspraktijk. Zij staat dan ook voor u klaar voor al uw vragen.

Dione Bakker

Advocaat

Dione richt zich op de algemene civiele rechtspraktijk. Zij staat dan ook voor u klaar voor al uw vragen over ...

Hans Uppenkamp

Faillissementsmedewerker

Hans Uppenkamp is als
paralegal/faillissementsmedewerker verbonden aan Huijzer Advocaten.

Lotte Hulsbos

Juridisch secretaresse

Lotte heeft ruime ervaring in de juridische sector en is sinds februari 2022 verbonden aan het team van Huijzer ...

Jolanda Graaf

Officemanager

Als officemanager is Jolanda het aanspreekpunt voor alles wat de kantoororganisatie betreft. Zij beschikt over een enorme ervaring ...

Lennart Bisschop

Juridisch medewerker

Lennart is een student rechtsgeleerdheid aan de Universiteit van Tilburg, heeft in juli 2021 zijn Bachelor ...

Enkele spelregels

Op alle werkzaamheden van Huijzer Advocaten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. U kunt deze onderaan de pagina downloaden. Op verzoek sturen wij ze u ook per post of e-mail toe.

Duidelijke advisering vinden wij belangrijk. Daarbij hoort ook duidelijkheid over de verrichte werkzaamheden en gemaakte kosten. Hieronder enkele spelregels:

  • het uurtarief varieert van € 185,-- tot € 260,-- en wordt in de regel jaarlijks per 1 januari van het jaar aangepast
  • aan kantoorkosten (bijvoorbeeld papier, kopieën, postzegels e.d.) wordt standaard 6% van het honorarium (uurtarief) in rekening gebracht
  • op grond van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) zijn wij verplicht (de bestuurders of feitelijk leidinggevenden/belanghebbenden van) onze cliënten te vragen zich in persoon te legitimeren
  • als een rechtspersoon onze cliënte is, dan zijn wij tevens verplicht om een uittreksel uit het Handelsregister op te vragen en een fotokopie te maken van het legitimatiebewijs van degene die de rechtspersoon vertegenwoordigt